ΕΙΔΗΣΕΙΣ
«Θα βρεθούμε με 4 κατηγορίες γιατρών στο δημόσιο» – Προειδοποιεί η ΠΑΣΥΚΙ ότι θα υπάρξει μεγάλο μπλέξιμο
«Ήδη λειτουργούμε με τέσσερις κατηγορίες γιατρών στα κρατικά νοσοκομεία. Ήδη υπάρχει μπλέξιμο και αν δεν τα λάβουμε όλα υπόψη μας από τώρα, θα βρεθούμε όλοι μαζί σε ένα κουβάρι του οποίου την άκρη δεν θα την βρίσκουμε», τόνισε σε αρκετά έντονο ύφος σε συνέντευξη του στον «Φ» ο πρόεδρος της Παγκύπριας Συντεχνίας Κυβερνητικών Ιατρών Σωτήρης Κούμας και εξήγησε: «Έχουμε τους γιατρούς που είναι δημόσιοι υπάλληλοι.
Έχουμε τους γιατρούς που είχαν προσληφθεί ως έκτακτοι του δημοσίου και τώρα είναι αορίστου χρόνου δημόσιοι υπάλληλοι. Έχουμε τους γιατρούς που προσλαμβάνονται με συμβόλαια του ΟΚΥπΥ και έχουμε και τους Ακαδημαϊκούς που βρίσκονται με διαφορετικό καθεστώς σε κάποια τμήματα νοσοκομείων».
«Πρόσφατα είχαμε το νόμο για τη μεταρρύθμιση της δημόσιας υπηρεσίας και στο κεφάλαιο που αφορά την αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων, επιβεβαιώθηκαν τα όσα εμείς λέμε εδώ και χρόνια και διαπιστώθηκε ότι υπάρχει σύγκρουση με τον νόμο που διέπει τη λειτουργία του ΟΚΥπΥ. Ετοίμασαν τώρα τροποποίηση του νόμου του ΟΚΥπΥ για να καλυφθεί η διαφορά. Το πρόβλημα είναι όμως ότι και αυτή η τροποποίηση θα είναι αποσπασματική. Δεν υπάρχει συνολική αντιμετώπιση», είπε ο πρόεδρος της ΠΑΣΥΚΙ.
«Μέχρι σήμερα και σύμφωνα με τον νόμο του ΟΚΥπΥ, στην αξιολόγηση όσων είναι αποσπασμένοι δημόσιοι υπάλληλοι, επισυναπτόταν στο έγγραφο αξιολόγησης της δημόσιας υπηρεσίας και αξιολόγηση από τον άμεσα προϊστάμενο του ΟΚΥπΥ (μη δημόσιο υπάλληλο δηλαδή). Με τον νόμο για την δημόσια υπηρεσία αυτό δεν επιτρέπεται. Έτσι ετοιμάστηκε τροποποίηση για να μην επιτρέπεται ούτε από τον ΟΚΥπΥ.
Εμείς ρωτάμε: Όσοι συνάδελφοι έτυχαν αξιολόγησης τα προηγούμενα πέντε χρόνια, με τη συμμετοχή του ΟΚΥπΥ και είχαν ή δεν είχαν κάποια ανέλιξη στην ιεραρχία τι πρέπει να κάνουν; Όσοι πήραν προαγωγή είμαστε σίγουροι ότι θα την κρατήσουν; Όσοι δεν πήραν εξαιτίας μιας κακής αξιολόγησης από τον ΟΚΥπΥ θα μπορούν να την διεκδικήσουν; Ταυτόχρονα, ακόμα δεν γνωρίζουμε το ποιος θα αξιολογεί τους δημοσίους υπαλλήλους μετά την τροποποίηση της νομοθεσίας. Θα είναι ο γενικός διευθυντής του Υπουργείου Υγείας; Θα είναι ο διευθυντής ιατρικών υπηρεσιών; Δεν το γνωρίζουμε».
Ήδη, είπε ο κ. Κούμας, «το μπέρδεμα είναι αρκετό και νομίζω ότι αυτό μπορεί να γίνει πολύ εύκολα αντιληπτό από τον καθένα».
Προχωρώντας ένα βήμα πιο πέρα, ο πρόεδρος της ΠΑΣΥΚΙ επεσήμανε το γεγονός ότι «ακόμα κι αν προχωρήσει τώρα μια τροποποίηση του νόμου του ΟΚΥπΥ για να εναρμονιστεί με τον νόμο της δημόσιας υπηρεσίας, σε μικρό χρονικό διάστημα και εάν επιτευχθεί συμφωνία που θα λέει ότι ο ΟΚΥπΥ θα παραχωρεί αυξήσεις κατ’ έτος στους υπαλλήλους του, θα πρέπει να ξαναπάμε στη Βουλή για άλλη μια τροποποίηση. Ο νόμος προβλέπει αυξήσεις ανά τριετία».
Παράλληλα, με το συγκεκριμένο ζήτημα, «έχουμε τους γιατρούς που δεν είναι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι, είναι αορίστου χρόνου. Δεν έχουν δικαίωμα ανέλιξης στον ΟΚΥπΥ. Έχουμε και τους γιατρούς που προσλαμβάνονται με συμβόλαια του ΟΚΥπΥ. Ούτε για αυτούς υπάρχει αυτή τη στιγμή σύστημα αξιολόγησης, ούτε καθορισμένη δομή για την ανέλιξη τους. Είπαμε ότι στο πλαίσιο της υπογραφής μιας συμφωνίας για τις συλλογικές συμβάσεις θα εντάξουμε και τον καταρτισμό δομής για τους εργαζόμενους με συμβόλαιο. Δηλαδή θα έχουμε την δομή ανέλιξης των δημοσίων υπαλλήλων, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε δομή για τους γιατρούς με συμβόλαιο. Με τους αορίστου χρόνου τι θα γίνει; Δεν πρέπει να το δούμε αυτό το θέμα;»
Πέραν αυτών, «ακόμα και να πούμε ότι εμείς ως ΠΑΣΥΚΙ κάνουμε πίσω και λέμε προχωρήστε χωρίς να διεκδικούμε τίποτα στην ψήφιση του νόμου για τα πανεπιστημιακά νοσοκομεία, ή κλινικές όπως θέλετε ονομάστε το, τι θα σημαίνει αυτό; Ότι κοντά στις άλλες τρεις κατηγορίες γιατρών που ήδη υπάρχουν θα προσθέσουμε δια νόμου και όχι μόνο με μια συμφωνία, όπως ισχύει σήμερα, και την κατηγορία των Ακαδημαϊκών. Με ποια δομή και ποια ιεραρχία; Θα έρθουμε να προσθέσουμε άλλη μια δομή στις άλλες δύο δομές (δημοσίων υπαλλήλων και υπαλλήλων με συμβόλαια του ΟΚΥπΥ); Δεν πρέπει να μεριμνήσουμε από τώρα για όλα για να μην προκαλέσουμε το απόλυτο χάος στον τρόπο λειτουργίας των νοσοκομείων;»
«Πολλές φορές μας λένε ότι αντιδρούμε σε όλα. Νομίζω ότι οι ανησυχίες μας τις οποίες κάποιοι εκλαμβάνουν ως αντίδραση, πολλές φορές επιβεβαιώνονται. Όταν εμείς προσφεύγαμε στη δικαιοσύνη διαμαρτυρόμενοι για την απόσπαση των δημοσίων υπαλλήλων στον ΟΚΥπΥ, είχαμε περιλάβει στην προσφυγή μας και το θέμα της αξιολόγησης. Τώρα το βρίσκουμε μπροστά μας». Εκτός αυτού, πρόσθεσε, «βλέπουμε τώρα τα θέματα της συλλογικής σύμβασης.
Μας κατηγορούν ότι θέλουμε να κάνουμε δημοσίους υπαλλήλους. Δεν είναι αυτός ο στόχος μας. Τα δεδομένα όμως έχουν ως εξής: Οι γιατροί/δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν ένα μισθό, οι γιατροί αορίστου χρόνου εργάζονται με άλλα δεδομένα, οι γιατροί με συμβόλαια με διαφορετικά δεδομένα και οι Ακαδημαϊκοί με τα δικά τους δεδομένα. Άνθρωποι που κάνουν την ίδια δουλειά, ο ένας δίπλα στον άλλο εργάζονται με διαφορετικό καθεστώς. Δεν θα πρέπει να μεριμνήσουμε ώστε μέσα από τη συλλογική σύμβαση να επέλθει όσο το δυνατό μεγαλύτερη ομοιομορφία; Δεν είναι αυτό απαραίτητο σε δομημένες κλινικές;»
Απέστειλε επιστολή η ΠΑΣΥΚΙ και περιμένει απαντήσεις
Η ΠΑΣΥΚΙ με αφορμή την προτεινόμενη τροποποίηση της νομοθεσίας που διέπει τη λειτουργία του ΟΚΥπΥ που έχει στόχο την εναρμόνιση με τη νομοθεσία για την δημόσια υπηρεσία, απέστειλε επιστολή θέτοντας συγκεκριμένα ερωτήματα και επισημαίνοντας το γεγονός ότι, η σύγκρουση μεταξύ των δύο νόμων είχε εντοπιστεί από τη συντεχνία εδώ και καιρό. Πέραν αυτού η ΠΑΣΥΚΙ αναφέρει:
«Η άποψη μας είναι ότι η προτεινόμενη τροποποίηση αποτελεί γενικευμένη τοποθέτηση η οποία χρήζει συζήτησης/διαβούλευσης, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά το ιατρικό προσωπικό. Επιπλέον καταγράφουμε την αίσθηση μας ότι κατά την απαραίτητη διαβούλευση θα προκύψουν επιπλέον νομικά θέματα/ερωτήματα που αφορούν την εναρμόνιση της νομοθεσίας του ΟΚΥπΥ με την ισχύουσα νομοθεσία που αφορά τη δημόσια υπηρεσία. Καταγράφουμε ότι σε περίπτωση συγκατάθεσης της συντεχνίας μας, αυτό θα γίνει με επιφύλαξη των δικαιωμάτων των μελών μας σε σχέση με τις προσφυγές που εκκρεμούν στο διοικητικό δικαστήριο αναφορικά με τις αποσπάσεις στον ΟΚΥπΥ. Αναγκαζόμαστε να καταγράφουμε τη δυσαρέσκεια της συντεχνίας μας η οποία δεν προσκλήθηκε στη συζήτηση που προηγήθηκε της ψήφισης της ΚΔΠ 28/2022 (νομοθεσία για την μεταρρύθμιση της δημόσιας υπηρεσίας)».
Όπως ανέφερε ο κ. Κούμας, «εμείς αποστείλαμε την επιστολή με τα σχόλια μας επί της προτεινόμενης τροποποίησης. Αναμένουμε ότι θα κληθούμε σε διάλογο και θα πάρουμε και τις απαντήσεις στα ερωτήματα που έχουμε θέσει».
Πηγή: Philenews
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Κίτρινη προειδοποίηση για ισχυρές καταιγίδες και χαλάζι
Κίτρινη προειδοποίηση για ισχυρές καταιγίδες και πιθανό χαλάζι εξέδωσε το Τμήμα Μετεωρολογίας.
Η προειδοποίηση τίθεται σε ισχύ από τις 11:00 το πρωί του Σαββάτου έως τις 5:00 το απόγευμα της ίδιας ημέρας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΣΕΚ: Κίνδυνος ανατροπής των εργασιακών ισορροπιών στην Ευρώπη
Το «φάντασμα» της Οδηγίας Μπολκεστάιν φαίνεται να επανέρχεται πάνω από το εργασιακό πλαίσιο της Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσα από νέα νομοθετική πρωτοβουλία που προωθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αφορά τη στήριξη και ανάπτυξη των νεοφυών επιχειρήσεων (start ups).
Το πιο αμφιλεγόμενο σημείο της πρότασης, όπως και στην περίπτωση της Οδηγίας Μπολκεστάιν πριν από περίπου δύο δεκαετίες, αφορά στους όρους εργοδότησης των εργαζομένων, καθώς προβλέπεται να εφαρμόζονται με βάση τη χώρα καταγωγής της επιχείρησης και όχι τη χώρα στην οποία εργάζονται οι υπάλληλοι.
Χώρα καταγωγής
Το συγκεκριμένο ζήτημα (28th regime EU int) αποτέλεσε αντικείμενο συζήτησης στη διήμερη συνεδρία της Εκτελεστικής Επιτροπής της ETUC, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη και την Τετάρτη στις Βρυξέλλες.
Μιλώντας στον «Φ», ο Γενικός Γραμματέας της ΣΕΚ, Ανδρέας Μάτσας, χαρακτήρισε ιδιαίτερα ανησυχητική τη συγκεκριμένη πρόταση, υπογραμμίζοντας ότι θα πρέπει να ανακοπεί πριν οδηγηθεί προς ψήφιση, καθώς –όπως σημείωσε– ανατρέπει τις ισορροπίες στο εργασιακό καθεστώς και έρχεται σε αντίθεση με την ίδια την πολιτική της ΕΕ για ενίσχυση των συλλογικών συμβάσεων.
Όπως εξήγησε ο κ. Μάτσας, στη συνεδρία της ETUC εξετάστηκε το νέο νομοθετικό πλαίσιο που προωθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την ενίσχυση των start ups. Ωστόσο, μεταξύ των προβλέψεων της πρότασης περιλαμβάνεται και το κομμάτι που αφορά στα εργασιακά δικαιώματα και στους όρους απασχόλησης των εργαζομένων.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε, εάν μία εταιρεία είναι εγγεγραμμένη στην Κύπρος αλλά δραστηριοποιείται στην Ισπανία, τότε οι εργαζόμενοι που απασχολούνται στην Ισπανία θα εργοδοτούνται με βάση τους όρους που ισχύουν στην Κύπρο και όχι εκείνους της χώρας στην οποία εργάζονται. Δηλαδή, θα λαμβάνεται υπόψη η χώρα προέλευσης της εταιρείας και όχι η χώρα εργασίας. Όπως τόνισε ο ΓΓ της ΣΕΚ, αυτό ενδέχεται να προκαλέσει σοβαρές ανατροπές στις συλλογικές συμβάσεις, αλλά και σε ζητήματα που αφορούν τις συντάξεις και το γενικότερο εργασιακό καθεστώς.
Οδηγία Μπολκεστάιν
Ο κ. Μάτσας επισήμανε ότι η συγκεκριμένη πρόταση θυμίζει έντονα την περιβόητη Οδηγία Μπολκεστάιν, η οποία είχε προκαλέσει τεράστιες αντιδράσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη πριν από περίπου είκοσι χρόνια.
Υπενθυμίζεται ότι οι επικριτές της Οδηγίας είχαν ως σύμβολο τον λεγόμενο «Πολωνό υδραυλικό», ο οποίος εργαζόταν στις Βρυξέλλες αλλά αμειβόταν με μισθό Πολωνίας.
Ουσιαστικά, η εικόνα αυτή συμβόλιζε τη μεταφορά φθηνού εργατικού δυναμικού από τις ανατολικές προς τις πιο ανεπτυγμένες δυτικές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η Οδηγία στόχευε στη δημιουργία ενιαίας αγοράς υπηρεσιών, με στόχο τη διευκόλυνση ίδρυσης επιχειρήσεων και παροχής υπηρεσιών μεταξύ κρατών-μελών μέσω περιορισμού της γραφειοκρατίας.
Εκείνο όμως που είχε προκαλέσει τη μεγαλύτερη θύελλα αντιδράσεων και χαρακτηρίστηκε από πολλούς ως «κοινωνικό πισωγύρισμα», ήταν η διάταξη περί «αρχής της χώρας καταγωγής». Η πρόνοια αυτή προέβλεπε ότι επιχειρήσεις θα μπορούσαν να δραστηριοποιούνται σε άλλη χώρα εφαρμόζοντας τους εργασιακούς και φορολογικούς κανόνες της χώρας προέλευσής τους.
Τελικά, η Οδηγία εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στα τέλη του 2006, αφού προηγουμένως αφαιρέθηκε η επίμαχη πρόνοια που προέβλεπε υπαγωγή των εργαζομένων –συμπεριλαμβανομένων των αποσπασμένων– στη νομοθεσία της χώρας προέλευσης.
Ο ΓΓ της ΣΕΚ ανέφερε ακόμη ότι προτίθεται να ζητήσει το συντομότερο συνάντηση με τον Νίκος Χριστοδουλίδης, ώστε να τον ενημερώσει για τις εξελίξεις και παράλληλα να ζητήσει από την Κυπριακή Δημοκρατία να τοποθετηθεί επίσημα επί του ζητήματος στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.
Όπως σημείωσε ο κ. Μάτσας, η πρόταση βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό συζήτηση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με στόχο να τεθεί προς ψήφιση είτε το 2026 είτε το 2027.
Πρόσθετα κονδύλια για εργαζόμενους
Πέρα από το επίμαχο αυτό ζήτημα, στην Εκτελεστική Επιτροπή της ETUC συζητήθηκε και το πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο 2028-2034 της ΕΕ.
Σύμφωνα με όσα προέκυψαν, το νέο πλαίσιο δημιουργεί προοπτικές αυξημένης οικονομικής στήριξης για εργαζόμενους στην Κύπρο, ιδιαίτερα για ανέργους και ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα εξασφάλισης ευρωπαϊκών κονδυλίων για δράσεις καταπολέμησης της φτώχειας, ενίσχυσης της κοινωνικής συνοχής, αλλά και διασύνδεσης της κρατικής στήριξης προς ιδιωτικές επιχειρήσεις με προϋποθέσεις που αφορούν την ποιότητα εργασίας και τη συλλογική διαπραγμάτευση.
Ωστόσο, για να αξιοποιηθούν οι συγκεκριμένες δυνατότητες, απαιτείται σχετικό αίτημα από την κυβέρνηση, συνοδευόμενο από συγκεκριμένες πολιτικές και σχεδιασμό για τον τρόπο αξιοποίησης των κονδυλίων. Για τον λόγο αυτό, όπως ανέφερε ο ΓΓ της ΣΕΚ, το θέμα θα συμπεριληφθεί επίσης στην επιστολή που θα αποσταλεί προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, καθώς θεωρείται σημαντική ευκαιρία ενίσχυσης των εργαζομένων.
Τέλος, στη συνεδρία της ETUC συζητήθηκε και η ανάγκη προώθησης νομοθετικού πλαισίου που θα αφορά την ποιότητα στην απασχόληση, δίνοντας έμφαση σε αρχές και προτεραιότητες που σχετίζονται άμεσα με αξιοπρεπείς συνθήκες εργασίας, εργασιακή ασφάλεια και συνολική αναβάθμιση της ποιότητας της απασχόλησης.
ΔΗΜΟΙ
ΕΟΑ και Δήμοι ζητούν στήριξη για τη διαχείριση επικίνδυνων οικοδομών
Με αφορμή το πρόσφατο περιστατικό στη Λάρνακα και την υποχρεωτική εκκένωση επικίνδυνων πολυκατοικιών, οι Επαρχιακοί Οργανισμοί Αυτοδιοίκησης εκφράζουν τη στήριξή τους προς τα αιτήματα της Ένωση Δήμων προς την κυβέρνηση, τονίζοντας ότι το ζήτημα των επικίνδυνων οικοδομών εξελίσσεται πλέον σε σοβαρό κοινωνικό και στεγαστικό πρόβλημα.
Σε κοινή ανακοίνωσή τους, οι ΕΟΑ επισημαίνουν ότι ούτε οι Δήμοι ούτε οι ίδιοι διαθέτουν τα αναγκαία εργαλεία, τις οικονομικές δυνατότητες ή τις κατάλληλες υποδομές για να εξασφαλίσουν προσωρινή ή μόνιμη στέγαση σε μεγάλο αριθμό πολιτών που επηρεάζονται από αντίστοιχα περιστατικά. Παράλληλα, διευκρινίζουν ότι η διαχείριση επικίνδυνων οικοδομών δεν αποτελεί δική τους αρμοδιότητα.
«Οι Επαρχιακοί Οργανισμοί Αυτοδιοίκησης προειδοποιούσαν εδώ και καιρό ότι η μεταφορά αρμοδιοτήτων — και ιδιαίτερα κρίσιμων ζητημάτων όπως η διαχείριση επικίνδυνων οικοδομών — θα πρέπει να συνοδεύεται από την αντίστοιχη μεταφορά οικονομικών πόρων, ανταποδοτικών τελών και εσόδων, αλλά και των απαραίτητων νομικών εργαλείων, όπως προβλέπει τόσο ο περί Δήμων Νόμος όσο και η Ευρωπαϊκή Χάρτα Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Ευθύνη της εκάστοτε κυβέρνησης και των αρμόδιων Υπουργείων είναι η εφαρμογή της σχετικής νομοθεσίας.
Αυτό θα επέτρεπε στις αρμόδιες αρχές να παρεμβαίνουν έγκαιρα και αποτελεσματικά όπου χρειάζεται.
Χαιρετίζεται το γεγονός ότι οι Οργανισμοί έχουν ενισχυθεί οικονομικά με προσωρινό τρόπο, ωστόσο επισημαίνουμε ξανά ότι παραμένει άλυτο το ζήτημα της εξεύρεσης μόνιμης πηγής ανταποδοτικών πόρων για τις υπηρεσίες που αφορούν επικίνδυνες οικοδομές. Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι πρόκειται για μια εξαιρετικά γραφειοκρατική διαδικασία, η οποία δεν εξασφαλίζει την κάλυψη όλων των εξόδων.
Το θέμα αποτέλεσε αντικείμενο εκτενούς τηλεδιάσκεψης μεταξύ των Προέδρων, των Γενικών Διευθυντών και των Διευθυντών Αδειοδότησης όλων των Επαρχιακών Οργανισμών Αυτοδιοίκησης.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, πέρα από το ζήτημα των επικίνδυνων οικοδομών, συμφωνήθηκαν και τα επόμενα βήματα αναφορικά με τη διαχείριση των πρόσφατων προβλημάτων που προέκυψαν στη διαδικασία έκδοσης διαταγμάτων ταχείας αδειοδότησης».
Οι ΕΟΑ επαναλαμβάνουν ακόμη τη θέση τους — κοινή με εκείνη της Ένωσης Δήμων και του ΕΤΕΚ — ότι οι επικίνδυνες οικοδομές «έχουν ενταχθεί λανθασμένα στην υπηρεσία αδειοδότησης». Όπως υπογραμμίζουν, πρόκειται για δύο διαφορετικές υπηρεσίες που θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ξεχωριστά, με διαφορετικά ανταποδοτικά τέλη και πηγές εσόδων.
«Το γεγονός ότι οι δύο υπηρεσίες καλύπτονται από την ίδια νομοθεσία δεν σημαίνει ότι πρόκειται για την ίδια υπηρεσία», καταλήγουν.
-
ΕΙΔΗΣΕΙΣ3 weeks agoΠαλουριώτισσα: Στις φλόγες τέσσερα αυτοκίνητα – Εκτεταμένες ζημιές
-
Δήμος Στροβόλου3 weeks agoΤο αναβαθμισμένο Πάρκο Κισσάβου στο Στρόβολο επιστρέφει μετά από δέκα χρόνια
-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ3 weeks agoΒουλευτικές: Οι απαγορεύσεις σε ΜΜΕ, συγκεντρώσεις και social media
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ3 weeks agoΚαταγγελίες για πειθαρχικές διώξεις και προσπάθεια φίμωσης στις Φυλακές
-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ3 weeks agoHeart Safe Nicosia: Δύο νέοι απινιδωτές σε Στασικράτους και Έγκωμη
-
ΕΙΔΗΣΕΙΣ3 weeks agoΣΕΚ: Κίνδυνος ανατροπής των εργασιακών ισορροπιών στην Ευρώπη
-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ3 weeks agoΟύτε ο Akylas ούτε η Antigoni στην κορυφή – Στην πρώτη θέση η Βουλγαρία με τη Dara και το «Bangaranga»
-
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ3 weeks agoΈλεγχοι της ΑΗΚ για παράνομα φωτοβολταϊκά – Πρόστιμα και αποσυνδέσεις
